L'liberté

L'liberté - Ze Vasconcellos Metal Sculptures

L'liberté

Escultura Liberté – Cavalo de Salto

Descrição – Projeto desenvolvido pelo escultor Ze Vasconcellos com base em fotos. A escultura feita em aço inox mostra um cavalo em posição de salto em liberdade, sem o cavaleiro. A obra tem dimensões maiores que o natural, na proporção de 1 por 1.4.

Material - Aço inox reciclado. Retalhos de chapas, parafusos, molas entre outros materiais de aço inox.

Medidas – Comprimento 3.5m

Largura – 1,1m

Altura – 3.6m

Peso – 400 Kg

Sculpture Liberté - Jump Horse

Description - Design developed by the sculptor Ze Vasconcellos based on photos. The sculpture made of stainless steel shows a horse in a jumping position in freedom, without the rider. The work has larger dimensions than the natural one, in the proportion of 1 per 1.4.

Material - Recycled stainless steel. Flaps of plates, screws, springs and other materials of stainless steel.

Measurements - Length 3.5m

Width - 1.1m