Hipismo - Jumping Horse - Paris 2023

Hipismo em Inox - Exposta no Pais Eiffel Jumping Horse 2023

Hipismo - Jumping Horse - Paris 2023

Cavalo Hipismo

Descrição – Projeto desenvolvido pelo escultor Ze Vasconcellos com base em fotos e pesquisa junto ao Cavaleiro Nelson Pessoa. A escultura feita em aço inox mostra um cavalo em posição de salto. Esta escultura foi exposta em 2023 no PARIS J UMPING  HORSE, um evento de hipismo que se realiza todos ois anos em paris junto a Torre Eiffel. A grande escultura junto ao simbolo maior de arte no mundo, uma experiencia vivida por poucos e um grande salto para o artista Ze Vasconcellos expor suas obras em Paris,França!!!

Material - Aço inox reciclado. Retalhos de chapas, parafusos, molas entre outros materiais de aço inox.

Medidas – Comprimento 2.5     Largura – 1,5m         Altura – 2.6m         Peso – 300 Kg

Description – Project developed by sculptor Ze Vasconcellos based on photos and research with the Knight Nelson Pessoa. The stainless steel sculpture shows a horse in a jumping position. This sculpture was exhibited in 2023 at the PARIS JUMPING HORSE, an equestrian event that takes place every two years in Paris next to the Eiffel Tower. The great sculpture next to the greatest symbol of art in the world, an experience lived by few and a great leap for the artist Ze Vasconcellos to exhibit his works in Paris, France!!!

Material - Recycled stainless steel. Scraps of sheets, screws, springs and other stainless steel materials.

Measurements – Length 2.5 Width – 1.5m Height – 2.6m Weight – 300 Kg