Dancing - Sculpture in Stainless Steel - Ze Vasconcellos - Brazil

Dancing - Sculpture in Stainless Steel - Ze Vasconcellos - Brazil Ze Vasconcellos Metal Sculptures

Dancing - Sculpture in Stainless Steel - Ze Vasconcellos - Brazil

As esculturas em Aço Inox são feitas com aço inox reciclado. O artista Ze Vasconcellos solda pedaços de aço reciclado em seu Atelier.

Esta escultura de um cavalo e uma vaca dançando esta em fase de acabamento e mostra como o escultor consegue transformar pedaços de aço em esculturas com leveza e movimento.

O atelier Ze Vasconcellos transforma sucata de metal em obras de arte!!!

Mais fotos, vídeos e informações no site:

www.zevasconcellos.com.br

The sculptures in stainless steel are made with recycled stainless steel. The artist Ze Vasconcellos welding recycled steel pieces in his studio.

This sculpture of a horse and a cow dancing is in the finishing stage and shows how the sculptor can transform pieces of steel into sculptures with light and movement.

Ze Vasconcellos atelier turns scrap metal into works of art!!!

More photos, videos and information on the site:

www.zevasconcellos.com.br